marți, 12 februarie 2008

De la lume adunate...

Soacra-mea e ca ziarul.
- De ce, stie atit de multe noutati?
- Nu. Apare zilnic!
***************************
Un baietel il intreaba pe tatal lui:
- Taticule, cit costa sa te insori?
Tatal raspunde:
- Nu stiu, eu inca platesc...
*******************************
In spital este adus un tip cu o fractura craniana.
Sora medicala completeaza fisa si intreaba:
- Casatorit?
- Nu, am avut un accident.
*****************************
La Palatul Victoria se opreste badea Gheorghe cu bicicleta si o reazema de gard si incepe sa caste ochii in jur.
Gardianul:
- Bade, ia bicicleta de-aici ca vin ministrii.............
- No, ca nu-i bai, i-am pus lacat!
**************************************
- Sotia mea afirma ca este foarte sanatos sa consum alimente crude.
- Da, nici nevestei mele nu-i place sa gateasca.
****************************************************
Un cuplu intra intr-un restaurant. La una din mese, femeia il vede pe fostul sot.
- De sapte ani de cand ne-am despartit, bea intr-una, zice sotia.
- Asta-i o prostie, raspunde sotul. Nimeni nu sarbatoreste atatia ani!*************************************************************
- Ce mai face barbatul tau?
- Ce-i spun eu.
****************************************************************
Politia rutiera la locul accidentului discutand despre importanta purtarii centurii de siguranta:
- Uitati-va la acest om care nu a purtat centura: cap rupt, matze peparbriz, ochi in pomi, fara maini... In schimb, uitati-va la cel care a purtat centura... parca-i viu !!!**************************************************************
...Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare sicutiuta cu crema. Trebuie sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor.
- Si nu ne mai mananca ?
- Ba da, dar cu scarba.
*******************************************************************
Un om intra in curte la un prieten. Bate la usa si iese cainele.Se ridica in doua piciore si spune:
-Stapanul nu este acasa! Ala , de spaima,lesina Dupa cinci minute se scoala si-l intreaba pe caine:
-Daca esti caine nu ar trebui sa latri? La care cainele:
-Ba da, dar nu am vrut sa te sperii..
***********************************************************
O baba povesteste alteia:
- Bai, stateam ieri la biserica si o pustoaica de langa mine scoate o tigara, o aprinde si incepe sa fumeze. Sa-mi scape berea din mana, nu alta!*****************************************************************
Maine aniversam 30 de ani de la casatorie, am putea taia porcul ?
- De ce, raspunde sotul, doar nu e vina lui....

Niciun comentariu: